Tuesday, July 14, 2009

Duit Tak Ada Tapi Tetap Sakit Kaki

Kusut.
Serabai.
Minggu ni dah masuk minggu kedua duit loan belum masuk. Kitorang dah tahap nazak kering sekarang. Bila lah nak dapat ni.Tensen betol. Nak eli buk pun susah. Nak makan pun susah. Yang paling susah sekali nak soping lah. Terpaksa KIV dulu. Huh!

Tapi aku.
Dalam tak ada duit sempat lagi pergi soping.Lepas tu mula lah kering sekarang. Arghhh!!! Kurus lagik aku lepas ni. Wekend aritu Mak dengan Alang turun KL. Ada hal. Ahad tu kitorang ada family planning. Giler awal bangun sebab excited.

Tempat yang kitorang pergi tuni ha--->


Banyaknya sale~~~ Rabun aku tengok. Tak kurang jugak dengan makhluk2 lain,ramai..Aku rasa dekat situ je dah 3 jam kitorang buat operasi. After that, kitorang dah sakit kaki + lapar. Ingat nak makan je kat JJ Equine tu. Rupanya tak. Korang jangan tak tau. Mak sakit lutut tu pun boleh jalan lagi. Sini operasi kitorang yang kedua. Dekat pukul 7 lebih baru sedar nak balik.



Dah balik tu, mau ingat sendiri lah. Kaki ni sakit yang terlampau. Semalam (Isnin), aku & Angah antar Mak kat Pudu. After tu kitorang pergi Mines. Nak carik kasut. Tak jumpa. Naek train pergi Mid Valley, tak jumpa juagk. Ada pun tak menarik di hati ni. Lastly tak beli pun. Kitorang putuskan nak carik kat Bukit Bintang pulak nanti.

Pukul 11 p.m baru aku sampai kolej. Bapak sakit kaki aku. Arini macam rasa tak da kaki je.Sakit kaki.






Kata Hati: Padan muka sakit kaki. Tapi dapat juga seluar + baju. Berbaloi~

0 comments: