Wednesday, July 1, 2009

1st Tag

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.
1. Bekas kekasih saya adalah :
Suami orang sekarang

2. Saya sedang mendengar :
Lagu tema tv3.

3. Mungkin saya patut:
Tido petang sbb nanti dah tak boleh!

4. Saya suka :
Peluk Si Buncit saya

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Gulegulekapas yang selalu ada dengan saya

6. Saya tak paham :
Kenapa saya selalu ngantuk lepas makan

7. Saya kehilangan :
Duit!!huhu..Semua dah derma kat kedai.

8. Ramai yang berkata :
Bila nak masuk study balik?

9. Makna nama saya :
Cahaya Kebijaksanaan. Saya memang bijak^_^

10.Cinta itu adalah :
Masam Masin Pahit & Manis.Kalau deria kamu tak hilang

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Baru bangun tido & ambik towel kat luar. ABAH.

12.Saya akan cuba :
Menabung. Sebab duit saya dah habis

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai bila-bila

14.Telefon bimbit saya :
Ada di belakang laptop saya

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Saya akan cari bantal busuk saya & tido.

16.Saya paling meluat apabila :
Ada jerawat banyak kat muka. Sakit ati!!

17.Pesta/Parti adalah :
Suka tapi busan dengan orang2 berparti

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Kura kuri saya

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Waktu Tadika

20.Hari ini :
Saya senggugut & cirit birit

21.Malam ini saya akan :
Usik adik macam biasa

22.Esok pula saya akan :
Duduk rumah macam biasa

23.Saya betul-betul inginkan :
Keluarga yang bahagia

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Ah~~ jerawat ada lagi.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Erm..nak dua2 lah

26.Makanan Barat atau Jepun :
Mak masak lagi sedap

27.Bilik yang terang atau gelap:
Untuk apa ya?

28.Makanan segera adalah :
Boleh makan bila lapo

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Ok?

30.Siapa yang anda mahu Tag?
Semua orang:)

0 comments: